پیکی دی ال

ساخت وبلاگ

پیکی بلایندرز

پروژه ساخت فصل ششم سریال پیکی بلایندرز که قرار بود از ماه مارس امسال در برابر دوربین برود، با شیوع ویروس کرونا متوقف شده است. آنتونی بیرن کارگردان این سریال در گفتگویی تایید کرد که این احتمال وجود دارد که سریال پیکی بلایندرز تا روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ بازنگردد.

پیکی دی ال...
ما را در سایت پیکی دی ال دنبال می کنید

برچسب : تاریخ پخش پیکی بلایندرز,سریال Peaky Blinders,فصل ششم سریال Peaky Blinders, نویسنده : سینا peakydl بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت: 12:07

مجموعه پیکی بلایندرز

پیکی بلایندرز (به انگلیسی: Peaky Blinders)، نام یک مجموعه تلویزیونی درام و جنایی تاریخی انگلیسی محصول شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی دو است. استیون نایت کارگردانی آن را به عهده دارد. داستان حول محور کیلین مورفی، در نقش تامی شلبی، رهبر یک گروه خانوادگی است. در فصل اول سم نیل در نقش یک کاراگاه قصد دارد آن‌ها را نابود کند.

نخستین فصل این مجموعه در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از بی‌بی‌سی دو پخش شد و شامل ۶ قسمت بود. فصل دوم در ۲ اکتبر ۲۰۱۴ روی آنتن رفت. ۵ مه ۲۰۱۶، نیز فصل سوم عرضه شد که در تاریخ ۳۱ مه در آمریکا در دسترس عموم قرار گرفت.

در ۲۶ مه ۲۰۱۶، بی‌بی‌سی اعلام کرد ساخت فصل پنجم سریال را در دستور کار دارند. فصل پنجم این سریال در شهریور ۱۳۹۸ روی آنتن رفت. فصل پنجم این سریال از شبکهٔ بی‌بی‌سی دو به بی‌بی‌سی اصلی منتقل شد. همچنین تا پیش از اقبال عمومی این سریال قرار بود حداکثر پنج فصل باشد اما پس از این موفقیت‌ها توسط استیون نایت تا فصل ششم تمدید شد.

پیکی دی ال...
ما را در سایت پیکی دی ال دنبال می کنید

برچسب : سریال پیکی بلایندرز,تامی شلبی,سریال peaky blinders, نویسنده : سینا peakydl بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 15 مرداد 1399 ساعت: 23:24